سبد خرید 0

بهترین موکت طرح کودک و بچه گانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


زندگی خانوادگی می تواند به کفپوش شما آسیب برساند. به همین دلیل است که وقتی می خواهید کف خود را به روز کنید ، باید ملاحظات خاصی را بخاطر بسپارید! موکت یک گزینه عالی است یک سطح نرم وبا دوام و در حال حاضر حتی مقاوم در برابر لکه را نیز فراهم می کند ، این باعث می شود فعالیت شما و فرزندانتان کاملا مناسب و راحت و با خیالی آسوده باشد.
موکت ها مقاومت زیادی دارند که به شما در محافظت از لیز خوردن و زمین خوردن کمک می کند. و حتی اگر یک سقوط اتفاق بیفتد ، بالشتک کاری فرش باعث می شود که سقوط به اندازه افتادن روی یک سطح سخت تر از سطح زمین آسیب نبیند. فرش همچنین گرما و لطافت را در کنار آن بالشتک فراهم می کند ، و آن را تبدیل به مکانی عالی و دنج در فصول سردتر می کند.
برای ادامه کار آسان تر ، در اینجا برخی از گزینه های مورد علاقه خانواده و کودکان برای موکت وجود دارد.
چرا وقتی که ما این کار را برای شما انجام داده ایم وقت خود را صرف جستجوی بهترین موکت برای کودکان کنیم.

 

بادوام ترین انواع موکت



نایلون فریز یکی از بادوام ترین انواع موکت است. این می تواند در برابر بچه ها ، حیوانات خانگی و حتی تردد شدید پا مقاومت کند در حالی که هنوز ظاهر تازه ای دارد. نشستن و راه رفتن بدون هیچ جای ردپا و یا حتی جارو برقی بسیار راحت است.
پشم یا نایلون نوع عالی دیگری است. پشم و نایلون هر دو مقاوم در برابر لکه و بسیار بادوام هستند بنابراین ماندگاری زیادی خواهد داشت.
یک موکت با بافت خوب  بسیار نرم است. موکت با بافت بادوام می توانیم Frieze و Berber را نام ببریم. کهاز لطافت مطلوبی برخوردار است .
اکنون که انواع بهترین موکت ها را به شما معرفی کردیم ، بیایید وارد مجموعه های خاصی شویم که شامل همه آن ویژگی های عالی هستند.
این موکت عالی است که نامی دارد که آن را ثابت می کند. StainMaster Active Family دارای دوام استثنایی ، ضد لک ، عملکرد ثابت شده و نکات و ابزارهای مفید و آسان است.
ماندگاری:

با مواد با کیفیت بالا تولید شده و با توجه به مشخصات کارایی ای دارد که حتی در محیط هایی با شرایط سخت هم دوام بالایی دارد. این موکت فوق العاده بادوام بوده و به راحتی تمیز می شود.
مقاوم در برابر لکه:

فرزندتان آب را روی موکت شما ریخته است؟ نگران نباشید . موکت مخصوص کودکان در برابر همه لکه های غذا و نوشیدنی مقاومت می کند. شنیدن آن فوق العاده نیست؟ بنابراین دفعه بعدی که نشتی رخ داد ، نیازی به وحشت نیست ، تمیز کردن آن بسیار آسان است.
عملکرد اثبات شده:

موکت کودکان با دوام بوده و تمیزکردن آن بسیار آسان است ، بنابراین وقتی ترددهای زیادی بر روی این موکت اعمال می شود می توانید آرام باشید. از همه مهمتر ، خصوصیات علمی موکت همان کار شگفت انگیز Stainmaster که روی این موکت هم انجام داده است به آن کمک می کند تا ظاهر اولیه و تازه خود را حفظ کند. این بدان معناست که ، هر زمان که بخواهید در خانه مهمان داشته باشید ، دلیلی برای وحشت در مورد چگونگی نگه داشتن موکت شما وجود ندارد.



آیا موکت ایده ی خوبی برا اتاق کودکان است؟

 


بله کاملا ایده ی خوبی است. موکت انتخاب یک نوع کفپوش عالی در هر اتاق ، به خصوص برای بچه ها است. در اینجا چند دلیل آورده شده است که چرا باید در اتاق خواب فرزند خود موکت نصب کنید:


ایمنی:

زمین خوردن روی زمین با سطح سخت می تواند آسیب بیشتری نسبت به فرود روی موکت داشته باشد. موکت باعث نرم شدن لغزش و سقوط می شود و خطر رفتن به بیمارستانو اورژانس را کاهش می دهد.


کاهش سر و صدا :

پیاده روی روی موکت به شما امکان می دهد کودک خوابیده خود را بدون اینکه صدای کفش و یا راه رفتن بلند شود بیدار نکنید.


آسیب دیدگی کمتر :

اسباب بازی های کودکان می توانند کفپوش های سخت را خراشیده کنند. با موکت چون سطح نرم است دیگر این اتفاق نمی افتد.


گرما:

موکت یک کف پوش گرم و جذاب برای استراحت است. این باعث می شود که موکت مناسب بچه های کوچک باشد که دوست دارند روی زمین بازی کنند و دراز بکشند.


نگران لکه دار شدن و ریختن روغن هستید؟ نگران نباشید توصیه شده بهترین مواد برای موکت بچه ها که مقاوم است در برابر لکه و خاک استفاده شود. پس از این بابت خیالتان راحت باشد.
تولید کنندگان موکت توصیه می کنند که موکت های خود را هر 12 تا 18 ماه تمیز کنید. این به حفظ ضمانت شما و همچنین حفظ فرم خوب موکت شما کمک می کند.


بنابراین بهترین موکت برای اتاق کودکان چیست؟


سبک های مختلف زیادی وجود دارد ، اما ما یک مدل P.E.T را پیشنهاد می کنیم. موکت فریزی پلی استر به عنوان بهترین موکت برای اتاق کودکان است.
الیاف پلی استر ماده ای بادوام است که در محیط کودک عملکرد خوبی دارد. الیاف در برابر لکه دار شدن و کثیف شدن مقاومت می کنند و انتخاب عالی برای اتاق خواهند بود.
p.e.t طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها را برای انتخاب دارد ، به شما اجازه می دهد تقریباً با هر دکوراسیونی که دارید مطابقت داشته باشد. انتخاب یک فر مایل به مخفی کردن لکه ها یا کثیفی های شما کمک می کند. رنگ های جذاب نیز حالت ظاهری و راحتی مناسبی به فضای اتاق می بخشد.
یکی از جنبه های مطلوب در مورد پلی استر برچسب قیمت است. موکت پلی استر نسبتاً ارزان است ، بنابراین می توانید با قیمتی که مرغوب است ، به سبک موکت دلخواه خود برسید.
از آنجا که اتاق های کودکان لزوماً فعال ترین اتاق در خانه نیستند و زیاد از آن استفاده نمی شود و زیاد تردد ندارد ، موکت شما بسیار بیشتر از آنچه در یک منطقه پرتردد پهن کرده ایم دوام خواهد داشت . همراه با جاروبرقی مکرر و تمیزکاری خوب و موکت های شما برای سالهای آینده عالی به نظر می رسند.
امروزه می توانید به راحتی موکت مورد نیاز خود را تهیه کنید.
با حضور کودکان پیدا کردن یک موکت مناسب برای اتاق کودک برای شما بسیار کار دشواری است. ما این کار را آنقدر آسان می کنیم که شما می توانید به تنهایی این کار را انجام دهد فقط با یک تلفن.


با تهیه ی موکت اتاق کودک از ما، از مزایای بسیار خوبی بهره مند می شوید از جمله:


بهترین قیمت موکت و کفپوش موجود در بازار

تعویض موکت های پاره شده و کفپوش های قدیمی

نصب رایگان در محل شما

توصیه های تزئینی رایگان

گزینه های تخفیف خیلی بیشتر


اگر آماده موکت جدید هستید ، وقت آن است که بهترین مکان برای خرید موکت مراجعه کنید.
هنگامی که ست اتاق خواب کودک خود را انتخاب و خریداری کردید ، نوبت به خرید موکت کودک می رسد. مدل های زیادی برای اتاق کودک شما در بازار وجود دارد که تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند اما هنگام خرید آنها ابتدا باید به نکات و اصول بهداشتی توجه کنیم ، سپس به سراغ انتخاب رنگ و طرح برویم. انواع گسترده ای از کفپوش ها ، موکت ها به دلیل راحتی که به همراه دارد ، هنوز هم یکی از پرفروش ترین و پر تقاضا ترین محصولات است. موکت ها نه تنها عایق حرارتی هستند ، بلکه عایق صوتی نیز هستند. بسیاری از افراد هنوز ترجیح می دهند کف اتاقهای خود را با یک موکت خوب گرم نگه دارند یا مدام نگران شکستن ظروف روی سرامیک نباشند. علاوه بر این ، کودک شما بدون نگرانی از زمین خوردن به یک محیط امن و راحت نیاز دارد. توصیه ای که ما برای این منظور به شما می دهیم انتخاب موکت های نرم است. به یاد داشته باشید ، طرح ها و رنگ های شاد و شلوغ برای اتاق کودک نیز لکه های کمتری را نشان می دهد. فرش ها برای هماهنگی با هر نوع دکوراسیونی بسیار مناسب هستند. این دلایل در کنار امکان تهیه طرحها ، رنگها و بافتهای متنوع فرشها ، هر ساله دامنه کاربرد آنها را افزایش می دهد.

 

مای دکوری



فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان  در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.


ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()